Posiadam 15 lat doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu kategoriami produktów w branży fashion na rynek polski i zagraniczny. Wyrosłam z grupy biznesowej LPP S.A. gdzie ucząc się od największych dzielę się wiedzą z zakresu zarządzania produktem, budowaniem strategii zakupów oraz negocjacji z dostawcami. Kompleksowo zajmuję się odzieżą oraz artykułami home decor z poziomu casual, premium i street fashion.

Efektywnie buduję wizję kolekcji wraz z planem asortymentowym, zajmuję się polityką cenową oraz złożonym procesem definiowania brandingu, oferty produktowej dla klienta indywidualnego i komercyjnego. Interpretuję i przekładam panujące trendy na komercyjny produkt zwiększając efektywność sprzedaży i przywiązanie klienta do marki. Analizuję i wyszukuję potencjalne obszary rozwojowe w istniejących produktach bądź całych kategoriach by skutecznie zmaksymalizować wyniki i podnieść poziom marży.

Posiadam liczne kontakty z agentami i dostawcami bezpośrednimi w Europie i na terenie Azji (Chiny, Indie, Bangladesz) a liczne wyjazdy i czas spędzony w fabrykach dał mi możliwość poznania wiedzy z zakresu stosowanych technologii i kontroli procesu produkcyjnego całego garmentu i akcesoriów.

Współpracuję z grupą specjalistów projektantów, grafików i technologów tworząc na zamówienie projekty i kolekcje indywidualne dopasowane do potrzeb każdej marki.

Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zakupami pozwala mi efektywnie budować strategię w tym obszarze, zasugerować odpowiedni dobór materiałów do projektów w ramach określonego budżetu oraz zoptymalizować bazę dostawców minimalizując całkowite koszty. Prowadzę także profesjonalne warsztaty dla zespołów z poznania kultury Azji, sposobu komunikacji oraz negocjacji handlowych.